Si quieres que tu consumidor te conozca, dale libertad

La diferenciació ve marcada pels graus d’elecció que oferim als nostres consumidors.

Estem envoltats per marques que ens ofereixen la personalització dels nostres productes. Per descomptat també ofereixen versions bàsiques, les essencials, les que podem comprar immediatament, però si volem alguna cosa especial, també ho tenen per a nosaltres.

Aquest és el secret de la diferenciació en Consumering®: Els graus de llibertat que donem als clients seran els nostres senyals de diferenciació. L’antiga gamma i línia de productes se substitueix avui per la gamma i línia d’opcions a partir d’una oferta elemental.

No es tracta de ser qui no ets, sinó de ser diferent en la teva categoria. Per això si només podem donar un grau de llibertat en la nostra categoria i som els únic a fer-los, llavors haurem donat amb un avantatge fonamental (valor afegit) al mercat. L’important no és que l’elecció tingui lloc, sinó que els consumidors sàpiguen que si volen poden triar.

més info: http://e-autonomos.es/blog/otros/la-diferenciacion-como-elemento-decisorio

Anuncios

Tu comentario será bienvenido.

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s