Els objectius tàctics que ha de complir un lloc Web

A partir de la planificació estratègica, cada departament establirà els objectius de la seva pròpia àrea. Per identificar els perfils dels diferents públics objectiu del nostre Web o target, és recomanable crear un equip multidepartamental que sigui capaç d’aportar una perspectiva global i integradora sobre les metes que ha de marcar-se el Web de l’empresa. Si un únic departament es fa càrrec de marca la direcció del projecte, es corre el risc de desenvolupar o promocionar un lloc Web des d’una perspectiva parcial, enfocada en aquells aspectes relacionats únicament amb la seva àrea d’activitat. Involucrar a tots els departaments, a més, crearà una sinergia global molt major i afavorirà el suport coordinat al projecte per part de totes les àrees clau de l’empresa.

Una vegada creat, aquest equip multidepartamental començarà per concretar dos aspectes fonamentals:

. Definició dels públics objectiu als quals es dirigirà el lloc Web.
. Definició dels objectius a complir pel lloc Web per a cada públic objectiu definit.

Consulta altres post d’interés: Definició de públics objectius d’un lloc web

Anuncios

Tu comentario será bienvenido.

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s