Com triar l’estratègia adequada per a cada públic objectiu?

Una vegada definits els objectius que es volen aconseguir cal decidir quin o quins estratègia ens ajudaran a aconseguir-los. El màrqueting online comprèn diferents tipus d’estratègies per captar visitants i convertir-los en clients fidels.

En funció de l’objectiu que compleix cada estratègia en la nostra relació amb el client, podríem agrupar-les bàsicament en quatre fases:

  •  Estratègies d’atracció de tràfic.
  •  Estratègies de conversió de visitants en clients.
  •  Estratègies de fidelització de clients.
  •  Estratègies per aconseguir evangelitzadors: és a dir, clients que actuïn com a prescriptors.

Les veurem en post posteriors.

Què et sembla aquesta informació? Tens algun exemple, experiència o comentari? Ajuda’ns a millorar-la. Estem esperant els teus comentaris, que segur ens ajudarà a ampliar i millorar la informació. Gràcies!

Anuncios

Tu comentario será bienvenido.

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s