Estratègies d’atracció de tràfic: SEO, SEM i Bàners

El primer objectiu d’un lloc Web serà atreure tràfic de qualitat cap al mateix. Existeixen formes d’aconsegueix aquest propòsit:

a. Publicitat offline: hem d’incloure l’adreça URL en tota la comunicació offline. També podem realitzar accions específiques de comunicació de l’obertura del nou portal per als nostres proveïdors, distribuïdors, clients, col·laboradors, inversors, etc.

b. Publicitat online: podem realitzar una campanya de bàners, interstitials o altres formats d’anuncis rich mitjana en portals el perfil dels quals d’usuaris s’assembli al del nostre client potencial.

c. Posicionament natural en cercadors (SEO): l’objectiu és el d’aconseguir que els cercadors incloguin pàgines de nostre assetjo Web entre els primers resultats per a les recerques que podrien fer els nostres clients.

d. Enllaços de pagament (SEM): serveix de complement a l’estratègia de SEU. És una fórmula que ens permet dimensionar la nostra campanya d’acord amb la nostra pròpia capacitat d’inversió, així com segmentar-la específicament sota certs criteris geogràfics o per augmentar la visibilitat de nostre assetjo Web a les pàgines de resultats dels cercadors en les èpoques de major demanda, si la dels nostres productes o servei, per exemple, presenten un perfil estacional.

¿Qué te parece esta información? ¿Tienes algún ejemplo, experiencia o comentario? Ayúdanos a mejorarla. Estamos esperando tus comentarios, que seguro nos ayudará a ampliar y mejorar la información. Gracias!

Anuncios

Tu comentario será bienvenido.

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s