La distribució també ha d’oferir graus de llibertat al client

Controlar la nostra distribució és  clau per dominar la nostra estratègia.

De qui depèn més?

  • Si utilitzem distribució aliena, com de forta és la seva marca?
  • Quines possibilitats tenim de tenir la nostra pròpia distribució?
  • Com podem utilitzar les noves tecnologies per generar o reforçar el nostre canal propi de distribució i reduir la dependència de tercers?

Si hem cedit el poder de configuració al nostre client, els sistemes de distribució han d’oferir també la possibilitat que els consumidors triïn la forma d’accés al nostre producte o servei.

Per tant, hauríem de canviar la nostra estratègia de distribució perquè ens permeti una relació més directa amb els nostres consumidors. Sense intermediaris, si és possible. No és senzill canviar aquesta estructura, però tot el que retardem aquesta decisió empitjorarà el nostre negoci.

Us deixo un bon post sobre màrqueting holístic que, des de la perspectiva del consumidor, pot aclarir conceptes. http://reportesgestingerencial.blogspot.com/2011/04/marketing-holistico.html

Anuncios

Tu comentario será bienvenido.

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s